Lokasi baru Bengkel




LOKASI BARU BENGKEL = Berhampiran Wetland Dengkil dan Taman Topaz Dengkil





Untuk membuat sebarang perjumpaan, sila membuat 'appointment' terlebih dahulu untuk memudahkan pihak kami dan anda untuk berurusan. Sila hubungi no tertera untuk membuat 'appointment' atau perjumpaan.

Hj Isa : +60127986909 whatsapp / viber / call / sms
Hajjah : +60126588744 whatsapp / call /sms


Email : hjisabnu29@gmail.com

Monday 15 September 2014

Kayu Akasia untuk gitar elektrik buatan tangan

 
Alhamdulillah salah seorng pelanggan kita yg cuba memperkenalkan kayu akasia utk kegunaan permukaan gitar elektrik ternyata tidak menghampakan dgn hasil dan kualiti pembuatan tangan saudara Hafiz ni boleh melunturkan peminat2 gitar di Malaysia.
 
 
Ini dia rupa tukang muda berbakat besar dgn hasil kerja tangan beliau dgn menggunakan kayu akasia harimau di bengkel saya bersama ayahnya Abg Abu Hassan.
 
 
Hasil seni yg begitu memukau
 
 
Kepada sesiapa yg berminat untuk menempah gitar peribadi dari kayu2 eksotik Malaysia boleh menghubungi saya 0127986909 atau dating ke bengkel saya utk memilih kayu dan tempahan akan diserahkan kepada saudara hafiz
 
 
Diantara pilihan kayu akasia harimau yg ada dlm simpanan saya.
 
 
Selamat menjamu selera dgn kayu2 eksotik Malaysia. Sila hubungi Hj isa 0127986909 tau whatsapp beliau atau telegram pun boleh
 
 
 
 
 

4 comments:

  1. Pohpaleh! Tuan, kalau alat ini pulak anggarannya berapa? Kayu ganti aluminium http://youtu.be/Z2cljeWRYvI

    ReplyDelete
  2. klo tempah buat gitar tu. siap semua sekali. cemana kira harga nya? minat dgn gitar tp nk gaya bentok sendiri. mohon pencerahan. :>

    ReplyDelete
  3. klo tempah buat gitar tu. siap semua sekali. cemana kira harga nya? minat dgn gitar tp nk gaya bentok sendiri. mohon pencerahan. :>

    ReplyDelete
  4. Nak buat gitar sendiri.. Yang saya perlukan bahan kayu dan tempat pembuatan, kerana saya tak ada tempat nak buat 1 kayu pun saya tak ada.

    ReplyDelete